Retourneren
U wilt een product aan ons retourneren.
Wilt u een andere maat, kleur of bevalt het artikel u niet, dan kunt u de artikelen binnen 14 dagen aanmelden voor het retourneren voorzien van ingevuld retour formulier mits het voldoende gefrankeerd is. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventuele door ons berekende verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het onderstaande formulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. U bent zelf verantwoordelijk voor verzending.
Het is belangrijk dat u de volgende regels in acht neemt:
Het artikel dient onbeschadigd te zijn
Het artikel dient niet gedragen te zijn
Het artikel dient niet gewassen te zijn
Het artikel dient voorzien te zijn van de originele verpakking
Het artikel dient voorzien te zijn van alle originele labels en etiketten
Indien waardevermindering optreedt doordat artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij het recht hiervoor van u een vergoeding van maximaal het aankoopbedrag te eisen.
Lingerie voor twee.nl behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren. Dit gebeurt alleen wanneer naar mening van Lingerie voor twee.nl het artikel niet aan de bovengenoemde voorwaarden voldoet. Vermissing van uw retourzending kunt u uiteraard voorkomen door uw pakket bij het postkantoor te verzekeren.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Kijk ook in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende uw Recht op retour.