Meest gestelde vragen

1. Heb je vragen over je online bestelling?
Via info@lingerievoortwee kun je jouw vragen stellen. Onze klantenservice zal binnen 2 werkdagen reageren met een antwoord.


2. Ik heb een vraag of een klacht. Waar kan ik daarmee terecht?
Via service@lingerievoortwee.nl kun je terecht met al je vragen en ook als je een klacht hebt kun je die bij ons neerleggen. Je krijgt van ons binnen 2 werkdagen een antwoord.


3. Welke maat heb ik?
Als je naar onze maatwijzer gaat, krijg je uitleg hoe je het beste de bh-maat kan opmeten. Let hierbij wel op dat de tabel een richtlijn is en dat er meerdere factoren zijn waarop je moet letten om de goede bh-maat te verkrijgen. Hierover kun je alles lezen in de maatwijzer.


4. Hoe kan ik bestellen?
Op de pagina bestelprocedure leggen we je stap voor stap uit hoe je eenvoudig bij ons kunt bestellen.


5. Hoe kan ik betalen?
Lingerie voor twee.nl biedt je de volgende betaalmogelijkheden:


Betaling per bank vooraf:
Bij deze betaalmethode maak je het af te rekenen bedrag over op het bankrekeningnummer van Lingerie voor twee. Vermeld hierbij altijd het ordernummer / factuurnummer.
Zodra we je betaling hebben ontvangen, gaan wij over tot verwerken van de bestelling. Mochten wij je betaling niet binnen 2 weken ontvangen, dan zullen we de order annuleren.
Ons banknummer is ABN-AMRO Bank 52.23.6.533 t.n.v. Lingerie voor Twee, De Lutte.
Betaling via Ideal
Via de Ideal betaalknop selecteer je je eigen bank, waarna een betaalverzoek wordt verstuurd naar de gekozen bank. Je logt vervolgens in op de internetbankier omgeving van de eigen bank om de betaling te autoriseren. Bij voldoende ruimte op de rekening wordt de betaling geautoriseerd en is daarmee ook direct gegarandeerd naar Lingerie voor twee. De betaling wordt vervolgens via het reguliere bancaire circuit afgehandeld.
Direct nadat de betaling is geautoriseerd kunnen wij overgaan tot het verwerken van de bestelling.
Paypal
Via de Paypal betaalknop kun je op een veilige manier met vele creditcards (o.a. Visa, MasterCard, Diners Club en American Express) een betaling doen over de hele wereld. Let op: u dient hiervoor een account te hebben bij Paypal, of deze aan te maken. Voor een totale uitleg kun je kijken op: www.paypal.nl


6. Hoeveel bedragen de verzendkosten en hoe wordt het pakketje verstuurd?
Standaard verzending
Je pakketje wordt netjes in een kartonnen doosje verzonden. Deze pakketjes passen meestal door de brievenbus en zijn niet traceerbaar. Wij versturen je pakketje met TNT en rekenen voor deze verzending 3,95 ongeacht de grootte of gewicht van het pakketje.
Extra service
Je pakketje wordt netjes in een kartonnen doosje verzonden. Wij versturen je pakketje met de pakketdienst DPD met track & trace-code, zodat je je zending kan volgen. Wij rekenen voor deze service-zending (met traceercode) een bedrag van 6,95 ongeacht de grootte of gewicht van het pakketje.
Voor meer informatie kun je terecht op onze pagina Verzendprocedure.


7. Wat is de levertijd?
We streven ernaar om alle producten uit voorraad en binnen 24 – 48 uur te leveren. Het kan echter voorkomen dat er een artikel (tijdelijk) is uitverkocht. Je wordt hier zo snel mogelijk over geïnformeerd en kan de bestelling gewoon laten staan. Lingerie voor twee is op dat moment afhankelijk van de levertijd van de leverancier, maar de levertijd zal nooit meer dan 3 weken bedragen.

8. Kan ik mijn producten retourneren?
Wanneer je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent over je product dan kun je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst met retourformulier retourneren. Voor meer informatie kun je terecht op onze speciale pagina Retourprocedure.


9. Hoe gaat Lingerie voor twee.nl om met mijn gegevens?
Lingerie voor twee geeft of verkoopt nooit gegevens van klanten aan derden. Bij het aanmaken van je account kun je aangeven of je op de hoogte gehouden wilt worden van aanbiedingen en nieuws middels onze nieuwsbrief. Wij gebruiken deze gegevens alleen voor onze eigen activiteiten.